Längesen!

usch, jag är hemskt dålig på att vara effektiv i bloggen. Och det är något jag måste ändra på..
Men iallafall, nu sitter jag i skolan och ja, jag har egentligen syslöjd, men eftersom jag inte har varit där på hela terminen typ, så pallar jag inte gå dit nu när terminen snart är slut. Riktigt onödigt från min sida. Men jag har ändå godkänt så.
På onsdag drar jag till Tunisien, riktigt skönt! Ska bli otroligt kul och bara bada och sola. Jag tänker inte åka hem förrän jag har blivit riktigt brun. Så imorgon funderar jag på att gå och sola i tio minuter eller så. Ja, men jag måste hjälpa mamma och fixa, packa och städa. Jag hatar och göra det. Menmen, idag har jag innebandy träning. usch, jag mensverk också.
Ska berätta lite kort om vad som hände i helgen.
Jag drog med Tess till landet, tog 2 timmar coh 22 minuter typ. Haha riktigt jobbigt. Men sjukt skönt. Så då var vi där och söp. Jag har fått massa myggbett i ansiktet så jag ser ut som ett helvete. -.- Jag var lack när jag märkte de. usch!
Men nu ska jag surfa omkring lite. Bara chilla till lunchen som är vid tolv.
Och nu ska jag försöka lova att vara mycket mer aktiv i bloggen. ;D

Någon som kan fixa en fin design? (a)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0