inge blogg på ett tag! ;o

Godmorgon bloggen!
Jag vaknade för typ två timmar sen, riktigt skönt att sova ut, måste jag säga!
Men iallafall, idag ska Tess sova hos mig, oh vi har hyrt film oh en massa, riktigt mysigt ska vi ha ikväll. Så ikväll ska jag skicka ut mamma o Kimmo, så vi kan kolla på stora tvn med bioljud och allt. Men schibban kanske ska va med oss ikväll. Men iallafall, jag ska fixa mig. sen ska vi hem till mig och städa upp i mitt rum så vi får plats med madrassen.
Och efter de ska vi till centrum, köpa mer cola, godis o chips och sånt. Jag ska ha mysigt inatt. jag skiter i. vi har hyrt två skräckfilmer. Haha. Vi kommer dö! sen går världens bästa skräckis inatt.
" Jag vet vad du gjorde förra sommaren " kommer kvart i tolv. :D Jag är riktigt glad hahahah. älskar den!
Men ska tagga nu! Ha aen trevlig lördag. Kommer in ikväll igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0