I dont know what 2 do.

Just nu är jag med Therese, vi sluta skolan för typ en timme sen, eftersom vi drog tidigare, vi pallade inte vara kvar, eftersom vi kollade på Alexander den Store.
Så jävla tråkig!
Men det var tänkt att jag och Tess skulle dra till klubberiet, för vi hade ingenting och göra, men nej, så blev det inte.
Men ska sova här inatt, som vanligt. Har sovit här varje lördag och nästan varje fredag i snart fem veckor. Haha :D
Här om dagen sa Thereses mamma att hon avgudade mig, jag har väldigt svårt att tro på det. Menmen, jag känner mig ganska så speciell.
Men nu ska vi till handen, eller när vi fixat oss, pappa tror vi är i skolan, så ska vi träffa han, och så, sen blir det nog chill. Ska tigga lite pengar och sånt, men det gör jag inte förrän i slutet, för annars kommer han dampa.
Men nu ska jag föna Tess löshår, så, ses senare! :)

Och så kan ni få en väldigt gammal bild på mig, och en ny på Therese, för jag är så snäll! :)
Och en ny på Therese.
En gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0