i dont know. ;o

Nu sitter jag här i skolan och bloggar igen, har verkligen ingen ork och blogga när jag är hemma. Och har inte alls hunnit dom senaste dagarna. Inte hunnit med någonting nästan..
Jag har egentligen SO just nu, vi arbetar om Rom, men jag sa att jag skulle sitta vid datorn och skriva min argumenterande text. Men det orkar ju självklart jag inte göra, men jag hade faktiskt bestämt igår att jag bara skulle vara inne på facebook, bdb, blogg och pa.
Men när jag kommer hem kommer jag inte ha någon chans att sitta vid datorn för jag ska packa, vilket jag egentligen skulle ha gjort igår, men så blev det inte. För jag var på innebandy träning och efter den blev jag alldeles för trött.
Men nu ska jag gå, har lunch! Vi ses! :) pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0