Hemma hos Tess.

Jag berättar om igår senare.
Men nu ska jag berätta om idag. Så ni får veta hur min dag har varit tills nu. Intressant, va?
Men iallafall, först vakna vid typ halv åtta, fixade oss, sen drog vi till Västerhaninge med halv nio tåget. När vi kom till västerhaninge tog vi tåget mot nynäshamn och gick av i Ösmo, och tåg bussen från ösmo till Muskö, vi gick av i Kanalbron och gick tio min i spöregn. Och vi va där te tolv. Haha, sen vi orkade inte gå tillbaka så vi gick typ där bussen åker, för vi skulle försöka få lift, efter typ hundra bilar som åkte förbi, stannade en gubbe och skjutsa oss tillbaka till Västerhaninge, och därifrån fick vi springa till tåget, men vi hann precis med det. Fett skönt. Och nu är vi bara och chillar hemma hos Therese. Sen ska vi ut med Felicia.

b s s är kärlek. jag svär. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0