Godmorgon världen!

Godmorgon världen!
Igår sov jag hos Tess, ovanligt? Men iallafall, igår på kvällen var de meningen att vi skulle te typ vh, men alla hade dragit till muskö. Och idag vill Tess dra till muskö. Men jag vene om jag pallar. =o
Jag vill inte dricka inför typ flera hundra andra personer.
Eller, jag kommer inte ens kunna dricka ifall Tess ska dricka, för hon är hur jobbig som helst.
Men iallafall, idag ska vi först fixa oss, sen ska vi till Tess mormor och äta. Sen blir det att träffa pappa i Handen, och sen ska vi träffa Johan, haha. Men sen får vi se hur det blir. Vi kanske drar till Muskö, eller så dricker vi bara med Johan.
I have no idea. ;o
Men nu ska jag snart duscha. Och jag berättar mer om dagen senare, kanske.
Hoppas er dag blir lika bra som min! Eller jag hoppas min blir fett bra. ;o

TJINGTJONG LÅNGKALSONG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0