Dags för blogg!

Igår var det tisdag då var jag hemma och hjälpte henne i tvättstugan. Wihi! Men iaf, drog sen te stan, fixade brillor. :)
Men iallafall, idag gick jag och Tess upp vid typ tio i åtta. För vi skulle egentligen ta 08.23 tåget in till stan. För vi skulle till Odenplan och bli sminkade av Nathalie, emsys storesyrra. Haha. :) Men sen på kvällen drar vi till Vh och ska grilla. Först det är fett roligt och så. Men sen börja alla kasta kottar eller något på mig, och jag blev fett lakk. Så jag börja slå på Orre och allt. Och sen fick jag ännu mer lakk och drog därifrån. Men iaf. :)
Idag har jag namnsdag. Jippieyey! :)
Imorgon får det bli bio med Tess. Ovanligt, huh?
Om jag orkar kommer jag absolut in imorgon. men, jag vet inte. Jag är så dålig på det här med att blogga så det inte är sant. Jisses. ;)
Jag lägger nog in några bilder senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0